maanantai 10. helmikuuta 2014

Hiljaa hyvä tulee

               
                               Aye

Olen saanut pidettyä liikunta innostusta yllä jo ihan ennätys pitkän aikaan. Minä en ole oikeastaan koskaan talvisin ollut kauhean innostunut lenkkeilystä, mutta nyt kun olen intoutunut kävelemään nuo työmatkat ainakin parina päivänä viikossa niin on tuota kävelyäkin tullut aika mukavasti. Matkaa töihin on edestakaisin 8,4 kilometriä. Tuota kävelyä on edistänyt hyvin sekin, että välillä on ollut päiviä ettei yksinkertaisesti ole ollut muuta keinoa päästä töihin ja takaisin.  Meidän auto kun on seisonut korjaamollaa jo useampaan otteeseen tänä talvena.

                        True story!

Kuntosalilla olen edelleen käynyt kerran viikossa ja olen kyllä vakavasti harkinnut että siellä voisi alkaa käymään kaksi kertaa viikossakin. Kahvakuulaa ja käsipainoja on tullut myös kotona heiluteltua.
Yksi työkaveri, jota  en ollut nähnyt pitkään aikaa kysyi minulta, että olenko laihtunut ja se tuntui kyllä ihan kivalta vaikkei näin pieni pudotus varmasti ulkopuoliselle vielä näykkään. Ja hän ei tosiaankaan tiennyt tästä projektistani. Ihan mukava on ollut huomata ettei housunkaulus kiristä enää ihan samalla tavalla, ja kuitenkin viikonloppuisin olen sallinut itselleni pieniä herkutteluhetkiäkin :)

 Sore? Tired? Out of breat? Sweaty? Good...it's working.

Huomenna olisi taas salipäivä. Saas vaan nähdä miten kärsin tehdä siellä mitään, on nimittäin sen verran kipeät lihakset kun innostuin hieman kahvakuulailemaan viikonloppuna. Parin päivän päästä olisi sitten taas punnituspäivä, aika jännää ;)

                           Workout

       
Loppuun vielä hieman biisilistaa. Klikkaamalla laulua pääset kuuntelemaan ne You tubesta.

DJ Antoine feat. The Beat Shakers - Ma Cherie









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kivasta kommentistasi =)